ESCUELA DOMINICAL

El estudio y el conocimiento de la Biblia tiene una importancia capital en la vida de todo cristiano evangélico. La Escuela dominical es el departamento de la iglesia que imparte estudios bíblicos adaptados a cada edad, consulta el cuadro adjunto.

Las clases tienen lugar todos los domingos de 10:30 a 11: 30 horas en las aulas de la Iglesia Evangélica de Sant Feliu de Llobregat. No es necesario matricularse, así que te esperamos los domingos en nuestras aulas!

(no hay escuela los días festivos de verano,  navidad y Semana Santa, coincidiendo con el calendario escolar de Educación Primaria.)

CALENDARIO ESCUELA DOMINICAL

CURSO   2013/2014

Culto de inauguración del curso

15-09-2013

Clases

1er trimestre

22-09-2013

15-12-2013

2on trimestre

12-01-2014

06-04-2014

3er trimestre

27-04-2014

15-06-2014

Culto de finalización del curso

22-06-2014

Vacaciones

Navidad

22-12-2013

05-01-2014

Semana Santa

13-04-2014

20-04-2014

Nuestros profesores:

GRUP BRESSOL:

Nadons i infants fins a 3 anys.
Mestra: Patricia Aguilar

Aquest curs ens atrevim a començar amb els més peques de la nostra congregació: els nadons fins a tres anys. En aquest temps volem iniciar els petits en alguns hàbits tan senzills com l’oració, l’atenció a la Paraula i la lloança al Senyor. També és pensat per preparar-los per iniciar després el Joc Sagrat.

JOC SAGRAT:
Infants de 4 a 10 anys.
Mestres: Ruth Garcia i Daniel Garcia Crevillen.

La introducció del mètode Godly Play amb els infants de la nostra Escola Dominical ha sigut un gran èxit i podem dir que el Senyor ha beneït molt la nostra congregació en aquesta tasca d’inici. L’equip de treball que ha estat al darrera ha treballat de valent tot el curs, tant artesans de materials com mestres i els mateixos infants. Encara que amb poc pressupost, s¡ha aconseguit condicionar l’aula i gaudir de moltes lliçons facilitades pels mateixos germans artesans i per les visites que David Pritchard ha pogut fer durant el curs. Aquestes visites han permès una bona formació amb la pràctica i l’autoavaluació dels mestres implicats. Tot això ha afavorit el procès d’adaptació al mètode i de manera natural els infants han adquirit els hàbits i han iniciat el seu “viatge espiritual” per conéixer la Paraula de Déu i aprendre el llenguatge religiós que ens caracteritza. En aquesta experiencia s’han sentit segurs en l’anomenat “Joc Sagrat” escoltant les històries sagrades, expressant-se amb el joc o els materials artístics i compartint amb els germans. Donem gràcies al Senyor i li demanem que continuï beneïnt aquest ministerio com fins ara.

PREADOLESCENTS:
Nens i nenes d’10 a 14 anys.
Mestra: Isabel Gimeno.

ADULTS:

Adults a partir qualsevol edad

Mestre: Pastor Miquel García